neděle 1. února 2015

Abarinská ANKETA

Otázka byla tentokráte trochu na zamyšlení.
Zněla:
- Mají tvoje postavy něco společného? (Případně co?)
- Dáváš jim nějaký svůj charakteristický znak? (Případně jaký?)

A jak zněly odpovědi?

(I vy se můžete vyjádřit - vaše komentáře k článku si jistě ostatní rádi přečtou.)


Serath

Něco společného.....asi jen mě.....možná dvě nebo tři se navzájem znají ale jinak asi ne...spíš se snažím aby byly svým způsobem originální....

A co se týče nějakého rysu tak jediné co je na mích postav charakteristického je, že jsou to supporti....Žádný hlavní hrdina. A jediný rys jestli by se to tak dalo označit je, že každá má něco ze mě....vždycky nějaký detail. Povahový rys, zálibu, úchylku, schopnost...nebo třeba nějakou tretku co u sebe nosí a pro mě má nějaký symbolický význam a podobně. Prostě každá z nich má někde můj podpis.... :p


AlaCz

Ano a to že jsou moje.
Jinak jim žádný speciální znak nedávám.


Weltkrieg

Ano, některé své postavy dělám trošku podle sebe.
Dávám jim svou reálnou výšku. A někdy i nějaké své vlastnosti. :)


Lunggg

Mno, snažím se aby mé postavy bylo pokud možno odlišné.
V různých offline dračácích mají jednu společnou věc. Pokud je to v drd v novější době, tak se všechny jmenují Georg Jugger. Pokud je to fantasy tak se jmenují Linger. Je to síla zvyku pojmenovávat si takto postavy.

V online dračácích nemají mé postavy téměř nic společného. Možná krom drobné namyšlenosti, která, ale pramení ze mě :)

Mno, možná tam jeden charakteristický znak je. Všechny jsou šílené ;)


Cliff5

Ano jsou vesměs optimistické.

Já rád vařím a zpívám. Miluji zvířata a jsem společenský rád posedím s partou u ohně a nebo na slezině. To se odráží i v mých postavách. Nehraji rád záporáky a nebo nerudné figury.


Šiur

Veľmi zaujímavé otázky.

Mají tvoje postavy něco společného? (Případně co?)

Áno majú. Všetky moje postavy sú v podstate dobré, nedokážem hrať zlú a zákernú postavu ktorá sa teší z utrpenia iných.

Ďalší spoločný znak mojich postáv je, že všetky sa snažia chrániť niekoho. Či už fyzicky pred nebezpečenstvom alebo aj psychicky pred duševným úpadkom.

A na koniec, veľká časť mojích postáv (nie však všetky) má pozitívny vzťah k prírode.


Dáváš jim nějaký svůj charakteristický znak? (Případně jaký?)

Myslím že všetky moje postavy majú veľa spoločného so mnou. Občas sa stane, že aj keď by postava mala reagovať ináč, tak to napíšem ako by som reagoval ja, lebo tak mi to sedí na tu situáciu.

A charakteristické znaky, myslím že úprimnosť, čestnosť a niektoré aj pracovitosť. Iné zasa pohodlnosť.

Prehľadom mojich postáv by sa dal písať môj psychologický profil :D


Miastro

Jasně a rád.

Ve jménu zvrhlosti asi všechny moje postavy disponují jistou náchylností k flirtu ( a to vědomému i nevědomému). Obyčejně by je zřejmě doktůrci označili za polo blázny a já se tomu nebráním. Rád bořím konvence a stavím se proti dogmatu.
Více či méně se pak každá z těchto vlastností odráží snad ve všech postavách a NPC.
Mohl bych to sáhodlouze rozepisovat, proč tomu tak je...

Já se tomu nebráním a ta hra je zábavná.


Rock_Win

Ano moje postavy jsou pokaždé které jsem už někdy použil (ať už ve hrách nebo v nějakých vymyšlených příbězích).

Ale jinak jim žádný speciální znak nedávám.


Lišák

Jestli mají mé postavy něco společného?

Většina z nich určitě ano. Obvykle jsou to zloději/válečníci či něco mezi tím, jen výjimečně něco jiného. Obvykle to nejsou žádní hlupáci, žádný z nich není starý. Jsou většinou štíhlí, obratní, žádní kulturisté.
Zpravidla mají do jisté míry osobitý pohled na život. Snaží se o věcech přemýšlet a slepě nepřijímat, co je jim předkládáno k věření okolím.
Občas samozřejmě co se týče postav zkusím nějaký experiment, ale tenhle typ se mi asi hraje nejlíp.

A co se těch charakteristických znaků týče...
Nu, když o tom tak přemýšlím, tak ano, přiznávám. Zhruba přesně tyto znaky (až na toho válečníka/zloděje) odpovídají projekci mé vlastní osoby do mých postav.
Co jiného by ostatně člověk měl hrát, než rysy, které mu jsou blízké? ;-)


d3stiny

Když to shrnu, tak absolutně všechny jsou naprosto společensky nepoužitelné, ve výsledku. :D Hlavně kvůli mně, sama pro to nemám právě vlohy, takže tohle se jich nakonec týká vždy. Co už, třeba s tím časem konečně něco svedu. :)

A ten charakteristický znak... No, nechtě právě ta nepoužitelnost, jen občas je záměrná. Ze sebe do nich samozřejmě něco dávám, ale nebývá to jedna věc, jednou je to to, podruhé ono... :)


Janika

No, to jsou otázky na tělo ;)

Řekla bych, že bohůmžel mají :-D
Bohůmžel pro to, že bych byla ráda, aby mé postavy byly různorodé, každá jiná a ostatní pro to s nimi rádi hráli. Takže – většina mých postav má pohnutou až krutou minulost a v současnosti se vypořádává s démony z této minulosti. Také se většinou tváří, jak nikoho nepotřebují a při tom touží po společnosti, přátelství a lásce, po tom někam a k někomu patřit, což během hry za ně tak nějak naplňuji. Takže asi nic moc, i když se najdou i světlé výjimky ;)

No a co se týká charakteristického znaku – pokud je to myšleno tak, jestli a co mají ze mne, tak doufám, že nic moc :-D
Spíš mají buď vlastnosti a dovednosti, které bych chtěla mít a nemám – jsou to třeba na rozdíl ode mě extroverti, svůdníci, ve společnosti oblíbení, nenechají si nic líbit, na všechno dokáží trefně odpovědět a podobně.
Anebo do nich projektuji své temné stránky a tak se s nimi sama vyrovnávám. Takže vrahové, lupiči, zloději, temné postavy… psychicky narušení jedinci a tak ;)

A pokud to bylo myšleno, jestli je pro mé postavy typické něco třeba ve vzhledu, oblíbené barvě, oblíbené hlášce a podobně – tak to ne, alespoň v tomhle zachovávám snad určitou rozmanitost.


Tycinek

Mé postavy mají jeden a ten samý charakteristický znak. Jde o to, že je to vždy pozitivní typ. Větišinou prostě jak se říká "dobrák".


Pán vlků

Rád ti zodpovím, jak nejlépe dovedu. Začnu stručně,ano moje postavy mají z 90%(několik posledních určitě) podobné alespoň základy charakteru nebo vzhledu.

Jak jsem, v jiném NAMRO zmiňoval, v klasické DrD fantasy jeskyni hraju nejradši za kouzelníka/druida. To znamená, že každá postava,za kterou hraji má mnou předem danou vlastnost, že má ráda přírodu nebo alespoň zvířata,pokud se jedná o temný charakter tak má alespoň třeba pavouka jako mazlíčka nebo zbožňuje hady ,hmyz,žáby,krkavcovité ptáky,vlky atd. Prostě takový zvířecí potápanec co by si nejradši hned ochočil půlku bestiáře.

Avšak! Pokud se jedná o příběh v post apokalyptickém světě kde není žádná magie. Je jasné že se moje postavy poněkud liší. Zůstává stereotyp v chladných zbraních protože popisování střelby a dobíjení střelných zbraní mi moc nejde :/ :( proto musí mít můj charakter min 2 krátké čepele nebo jednu velkou (třeba katanu) na to navazují schopnosti používání jedů,případně znalost přežití v nehostinném apokalyptickém světě. Případně se vyzná v léčení (bylinky, zašívání ran,protijedy atd.) ale není to prvotřídní chirurg. Tím si nahrazuji léčivá kouzla (Druid). Většinou je postava taky rychlá umí se plížit a přepadat ze zálohy. Pak mají nějakou tu střelnou zbraň, aby se neřeklo.

Charakter postav obecně a co mají postavy společného napříč žánry : Převládají společenští človíčci, často stydlivý vůči ženám,mají své zásady a kodex a snaží se působit jako vzor případně rádi někoho poučí. Prostě šprt!
Snaží se přijít s dobrým plánem před bitvou a využívat dobře prostředí při ní (házení kamenů na odlákání pozornosti je rutina).

V posledních dobrodružstvích má většina mích postav problémy s rozdvojením osobnosti. Případně je úplně šílená.

Mají odporné zlozvyky jako například šťourání se v zubech, plynatost nebo plivání hlenů. Je přece fajn frajerky si znuděně rýpat holuby a ignorovat městskou stráž když vás vyzývá k odpovědi na otázku. Kladné postavy brání slabé !

Oblečení a vybavení: Na tom se vždy vyřádím většinou mají zelené nebo černé barvy, NESMÍ chybět hodně kapes,případně brašna.Postava sebou tahá neskutečně moc věcí jako jsou lahvičky,zkumavky,zápisníky,svitky,kameny,různé kosti atd.
zbraň: Hůl, nebo 2 krátké meče,palcát nebo katana.

(Většinou začínám s holí). Moje první postavy měli vždy prak,luk nebo bumerang :D
Častí jsou tetování nebo jizvy a k nim krátký popis minulosti kde byly nabyty atd.
Mají dlouhé myšlenkové pochody. (Nemyslím dlouhé vedení)
Většina postav má mazlíčka.

Používám zásadně jednoduchá jména Sam,Adam,Dante,Ruby,Simon aby se nemusely ostatní a PJ moc štvát se skloňováním a dobře se to pamatovalo.
Nechť žije ABARIN!


Osud

Zaujímavá otázka... mám jeden znak, ktorý dávam svojim postavám, ale ten je skorej na to, aby im dal cieľ, niečo z minulosti, čo sa počas hry budú snažiť prekonať, alebo poraziť. Časté sú problémy s rodinou, či už v podobe toho, že si postava so zvyškom svojej rodiny nerozumie, alebo v podobe toho, že rodina chýba (unesená, zabitá, neznáma). Taktiež si myslím, že sa snažím, aby moje postavy boli "cool" a aj keď sa mi to darí, cítim, že tým niečo strácajú, stávajú sa trochu menej ľudskými. Preto som sa pri zopár príležitostiach pokúsil urobiť pravý opak, ale to ma potom nebavilo. Asi sa snažím nájsť v tejto oblasti balanc, no zatiaľ nie veľmi úspešne, ale to skorej závisí od tej ktorej jaskyne. Niektoré totiž vyžadujú vyšpecifikované, neľudské postavy, ktoré musia byť "Cool" aspoň v určitých veciach, inak v jaskyni neprežijú, alebo to nebude zábava v tej jaskyni hrať. Opäť v iných jaskyniach sa dá hrať úplne obyčajný človek s viacerými zápornými vlastnosťami, než kladnými, čo vedie k dobrej lyrickej jaskyni, kedy postavy medzi sebou riešia svoje problémy navzájom.


Lord Matej IX.

Takže, odpoveď je určite áno :)

Väčšina mojich postáv je dobrá (adnd chaotic good and above mostly) a väčšina je postavená okolo nejakého konceptu ktorý mám rád a ktorý tá postava akoby stelesňuje. Napríklad rád strieľam z luku, tak väčšina postáv ako elfovia či hraničiari automaticky tiež nosia luk. Taktiež mám v obľube liečebnú mágiu alebo niečo podobné, rovnako, väčšina postáv ktorým to tematicky sadne, vedia liečiť. Mám rád aj mágiu ako takú, mnoho mojich postáv má jednu či dve mágie, podľa realmu, alebo aj viacero (elementalisti). Napríklad blesky ši veternú mágiu moc nemusím, a nemyslím že mám nejakú postavu ktorá by ju ovládala. Naopak, zemských mágov, magmamancerov alebo ľadových mágov mám zopár variácii.

Takže krátka odpoveď, áno učite vkladám do svojich postáv svoje črty, majú so mnou spoločné obľubu alebo vášeň ktorú do nich vkladám a ktorá je ich základným kameňom okolo ktorého je tá ktorá postava vystavaná. Veci ktoré by som chel alebo sa mi v nejakom zmysle páčia, aby som sa ich hraním mohol priblížiť k splneniu si toho ktorého sna.


Ruard

Společnou vlastností mých postav je příklon ke straně dobře, tu a tam se najde nějaký neutrál. A taky většinou nehraju ženy. Nebudu předstírat, že jsem ženy úplně pochopil. I když o to moc usiluju. :-D ;)
Snažím se je hrát trochu drsné, někdy i snad cynické (i když netuším, nakolik se mi to daří), ale když na to dojde schopné brečet. V případě těch takzvaně zákonně dobrých spíš idealistické bojovníky.

Můj charakteristický znak? No, postavy jsou spíše mým opakem. V civilním životě nejsem ani drsný, ani bojovník. Spíš ten idealismus a schopnost brečet nad kdečím, mě charakterizuje.


Mario Black

Tak myslím, že jediná věc, kterou mají mé postavy společné je moje hlava :-))

Jinak se každá liší od těch druhých. Snažím se každou postavu charakterizovat trochu jinak, protože kdyby všechny postavy byli téměř stejné tak by zmizelo to kouzlo a samo hraní by ztratilo šmrnc.


A jak byste odpověděli vy?
Vyjádřete se v komentářích :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

1. Do velkého textového pole napište komentář
2. Vyberte podpis, lze i anonymní
3. Klikněte na tlačítko "Přidat komentář"
4. Opište písmena z obrázku (ochrana proti spamu)