úterý 23. prosince 2014

Aj PJ sa raz sekne

Vítam vás pri vianočnom NAMR-e a zároveň pri premiére toho, čo dúfam bude každomesačná séria článkov o vás, vašich príhodách a tom, čo sa komu podarilo, počas hrania dračáku a iných hier, vymyslieť, kedy došlo ku chybe v komunikácií medzi hráčom a PJ a vznikla tým zábavná situácia. Podobnú rubriku ste avizovali viacerí a my sme sa rozhodli, že ju aspoň skúsime urobiť. Začínajúc budúcim NAMRO-m sa opýtam náhodných pár hráčov, či by nemali niečo z tejto oblasti, o čo by sa s nami chceli podeliť, či už príhoda, alebo niečo zábavné z hrania hier. No a teraz už priamo k príspevkom, ktoré sme v redakcií dali zatiaľ dokopy.

Hráč: "Chcem, aby nás v izbe nerušili, napíšem tabuľku na dvere."
PJ: "Ako dobre vie tvoja postava písať?"
Hráč: "No, je to síce barbar, ale jeden puntík mi do toho vyšiel."
PJ: "Tak si hoď."
*kocky sú hodené*
PJ: "Po chvíli sa ti podarilo vyrobiť na dvere tabuľku s nápisom ŇERŠYŤ

PJ: "Jdete na sever a tak trochu na jih" 
Hráč: "Ale to nejde." 
PJ (chvíle ticha): "V tomhle světě to jde!"

Po márnom pokuse presvedčiť bandu fanatikov o zmierení, utekajúca postava skočí z útesu k rieke.
Hráč: "Ako som na tom?"
PJ: "No... Už ťa nenaháňajú..."

Jak naučit hráče krolla válečníka, aby nezabíjel vše, co se jim připlete do cesty? Třeba i CPčka, která mají družině pomoct? 
Třeba tím, že jim PJ podstrčí do cesty draka, který by měl být nad možnosti začínající družiny. 
Samozřejmě, že kroll zaútočil. A hodil šest šestek. Draka zabili. A kroll získal dojem, že je neporazitelný...

Po vyhrážaní nepriateľských CP sa dospelo k tomu, že družina má tri noci, aby opustila mesto. Postavy sa stretnú potom, čo im to bolo oznámené.
Hráč 1 (Aristokratická postava): "Máme dve noci, aby sme opustili mesto."
Hráč 2: "Tri noci!"
Hráč 1 (Aristokratická postava): "Jednu noc sa budem len baliť."

Chodba, dveře, místnost a v ní nějací ti nepřátelé. Družina se hotoví k boji. 
PJ: "Čím střílíš?" (myšleno jakou zbraní) 
Válečník lakonicky: "Dveřmi." 

Po dlhom bojovaní sa družina dostane na koniec podzemnej pevnosti.
PJ: "Miestnosť je asi desať metrov dlhá aj široká, hviezdicovitého pôdorysu, niesú tu okná, ani nič iné..."
Hráči: "Dobre, hľadáme, toto je posledná miestnosť, tu musí byť nejaké tajomstvo celého tohoto podzemia."
Družina nahádzala svoje hody na hľadanie, vo všeobecnosti veľmi dobre.
PJ: "Nenašli ste nič zaujímavé, alebo dôležité."
Hráči: "No, to je hrozné, celá takáto pevnosť a nič z toho, ale poďme prehľadať zvyšok podzemia, niečo zaujímavé tu predsa musí byť."
Ako hráči odchádzajú, PJ otočí list so svojími poznámkami a rýchlo skríkne
PJ: " Ako vychádzate z miestnosti, všimli ste si, že uprostred nej je asi tri metre široká a päť metrov vysoká zlatá klietka, plná vreštiacich okrídlených paviánov..."

PJ: "Co máš v ruce?"
Válečník: "Chleba s máslem." 
PJ: "Útočné číslo chleba s máslem je nula..."

Náš hráč zloděje měl trochu problém s některými pojmy. Tak třeba si myslel, že zlodějské "podsvětí" ve městě je nějaké konkrétní místo, což jsme pochopili podle jeho věty:
"Beru koně a jedu do podsvětí."

Válečník, který se rád a často vytahoval, jak je dobrý a velký válečník, putoval s dívkou světa neznalou, která vyrůstala v klášteře. I přišel čas na osobní hygienu, ovšem nahý válečník na břehu jezera udivil dívenku nikoli svými nabušenými svaly.
Ta ho sjela pohledem, zastavila očima na jistém konkrétním místě a vybuchla ve smích:
"Velký válečník s malým směšným bimbáskem!"

2 komentáře:

  1. ooooo, moje ŇERŠYŤ sa dostalo do NAMRA :)

    V noci v hospode s nocľahom nás prepadol asasin, zabili sme ho na chodbe, odtiahol som ho do izby a myslim ze krvou som to pisal na dvere. Bolo to super

    Šiur

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to bola banda asasínov xD Najlepšia bola tá krvavá čiara, ktorá sa tiahla od chodby do tej izby. Hlavne nenápadne. :D

      Vymazat

1. Do velkého textového pole napište komentář
2. Vyberte podpis, lze i anonymní
3. Klikněte na tlačítko "Přidat komentář"
4. Opište písmena z obrázku (ochrana proti spamu)